Monday, January 31, 2011

::sukan sekolah::

salam ceria....
hari ni aku nak cerita pasal sukan sekolah ni...aku fikir hampir semua orang ada pengalaman pasal cerita ni...hijau lah! merah lah! biru lah! kuning lah dan bermacam macm lagi LAH... kalau aku pula... aku dah mengikuti banyak jenis rumah sukan...meh sini aku cerita satu2...masa aku kat sekolah rendah dulu... aku berada dalam rumah BIRU.... waktu aku darjah enam... sekolah aku pun ada buat perubahan sikit pasal nama rumah sukan ni...aku masa tu terpilh masuk rumah Tun Fatimah(oren)...selain tu ada juga rumah Tun Teja...Mat Saman...dan  Mat Salleh... masuk form 1... aku pergi SMK Benoni...aku di pilih pula masuk rumah alpha(biru)... bersaing betul masa tu dengan rumah sigma(merah) tapi rumah beta(hijau) n delta(kuning) pun kuat juga...kehkehkeh...sekejap saja aku kat sana...bulan 2 dah pindah pergi SMK Agama Miri...macam biasa ada 4 pasukan juga....saidina abu bakar...saidina umar...saidina uthman dan saidina ali...cuba teka aku rumah apa...??? masuk form 4 aku pindah ke negeri asal aku...kat SMK Bongawan pula kali ni...aku masuk rumah DELIMA... selain 2 ada...INTAN...ZAMRUD... dan tak lupa NILAM...setakat tu je la aku cerita... kalau diingat balik... banyak juga rumah sukan aku ye... apa apa pun
yohaa!!!


::ni gambar bangunan skola aku (SMKAM)::


No comments:

Post a Comment