Thursday, February 10, 2011

ultras malaya

assalamualaikum...
selamat pagi... hari ni.... aku mahu cerita pasal skuad bola sepak malaysia yang semakin meningkat ni... semalam ada tengok ke MAS vs HK?? kalau aku...mesti tengok punya... seronok dapat tengok banyak player baru dalam skuad harimau ni.. di tambah pula dengan kemunculan semula beberapa tonggak seperti Fakri dan Aidil... tambah mantap jo...hehehe... aku tengok permainan malaysia semalam samakin baik terutama  bahagian tengah..bagus betul kombinasi Safiq n Guru... kalau waktu piala AFF Suzuki dulu... aku rasa bahagian ni ada problem sikit... tapi alhamdulillah... makin banyak improve da... kalaulah pengulas(razip) pillih safiq jadi pemain terbaik... aku pula pilih 2 orang... antara Aidil dan Kunalan... pertahanan Aidil bagi aku sangat ampuh... dan sukar di lepasi... kalau Kunalan pula aku rasa dia ni player yang rajin sangat... kat mana2 tempat ada je kelibat dia nak tolong member...bagus juga.... macam 2... tapi yang aku paling bangga dengan skuad negara ni... apa?? usia pemain malaysia semuanya lingkungan 20 - 30... yang pasti under 30 la... banyak lagi masa nak improve... yang utama... aku sangat la tak setuju kalau ada guna pemain luar... tak menguntungkan langsung... lain la kalau nak ambil MESSI ka... RONALDO ka... KAKA ka...
XABI ALONSO ka...FRANK LAMPARD ka... DIDIER DROGBA ka... baru puas hati... dorang ni main seorang pun boleh lepas banyak pertahanan... hehehehe...
yohaa...!!!!

No comments:

Post a Comment