Friday, March 25, 2011

andai kata bumi VS marikh

assalamualaikum w.b.t.
fuh! punya main lama aku tak update blog....
result spm pun dah keluar rabu lalu....
tahniah buat ag rezuan ag duraman koz pecah rekod sekolah...
10A...tahniah...tahniah....
berbalik kepada tajuk entry aku....
andai kata rakyat bumi akan berentap dengan rakyat marikh...
(dalam bolasepak)... hehehe
siapa yang bakal mewakili bumi ke peringkat ni....
pelik juga entry aku ni ye....
ini mungkin kerana keobsesan ku terhadap bola ni...
ini dia wakil negara...

23 PEMAIN PILIHAN AKU:

01. Iker Casillas
02. Manuel Neuer
03. Khairul Fahmi
04. John Terry
05. David Luiz
06. Carlos Puyol
07. Aidil Zafuan
08. Nani
09. Xabi Alonso
10. Frank Lampard
11. Luiz Suarez
12. David Villa
13. Lionel Messi
14. Cristiano Ronaldo
15. Norshahrul Idlan
16. Ferreira
17. Xavi Hernandez
18. Iniesta
19. Didier Drogba
20. Samuel Eto
21. Mahali Jasuli
22. Karim Benzema
23. Mesut Ozil

hahahahaha... cukup pun....
aku tak tahu pula siapa nak jadi kapten...
siapa yang layak ye??

No comments:

Post a Comment